måndag 26 november 2012

när man släpper taget, tar man steget

det här med att fota ryggar alltså. jag gör det alltid. om man är på promenad, är ute i skogen, ute på små äventyr, när man ska fota, någonstans när man tar med sig kameran, helt enkelt. jag gör det alltid. knäpper alltid av ett par bilder på ryggtavlan av personen/personerna som är med mig.
(liksom, va? vad är meningen med det?) fast jag gillar ändå ryggbilder. och här är ett litet urval av mina tusentals ryggbilder. de här är bara en bråkdel av alla. bara en bråkdel av alla från 2012 till och med. jag skulle vilja säga att det bara är en bråkdel av alla ryggbilder från 2012 på det varmare halvåret. + att jag bara tog liggande bilder. har så mycket ryggbilder, haha.
Vet att collaget suger åsnesnopp, men det är ingen big deal, hihi.

måndagskram

1 kommentar:

skriv nåt fint så blir jag sockerdrickeglad