söndag 23 december 2012

lista of lillejulafton

vad har du på dig?
just nu: min övergosiga pyjamas som är en fleeceonepiece som en teddybjörn med öron och hela fötter och sådär. superdupermysig.
 
hur mår du?
typ bra
 
vad önskar du dig just nu?
snö, och pojkvän. (dear santa...)
 
vad ska du göra imorgon?
bränna ner med kalenderljus, se på kalle anka, öppna paket, äta julmat osv.

senaste köp?
juleklappar tihi


vad skrattade du åt senast?

antingen så var det friends eller när jag spelade spel med min kompis släkt vid elva igår och P-nisse lät som penis och alla skrattade så jävla mycket och så jävla fult.
 
vad har du ätit idag? 
frulle (vörtbröd och smoothie)
 
vad grät du åt senast?
bara trams och ensamhetskänslor tror jag 
 
vem sov du med senast?
ellinor
vad läser du just nu?
läser om harry potter och den flammande bägaren för typ femte gången
 
senast sedda film?
 orientexpressen
 
vilken svordom använder du mest?
alltså, jag svär himla mycket. verkligen jättemycket, hehe. mest fan och jävla tror jag


vilken är din favoritfrukt?
älskar all frukt utom typ banan
 

vad är du rädd för?
sniglar, iglar, maskar, larver. och att inte ha levt(jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte leva)

vart vill du åka just nu?
hade inte varit helt fel att joina min buddy elin som är på teneriffa just nu och plågar mig med soliga bilder på kik. :(

alla bilder är från we♥it och listan är från den här flickan

4 kommentarer:

  1. åh harry potter och den flammande bägaren är helt klart nästan den bästa boken i serien, måste också läsa om dem snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, visst är den! den och typ sexan tror jag är mina favoriter (av böckerna!).

      Radera

skriv nåt fint så blir jag sockerdrickeglad