tisdag 1 januari 2013

Hejhallå ,
nu är det tvåtusenfuckingtretton ÄR NI TAGGADE?!  jag är tihih. firade nyår ganska lugnt med svala och ellinor, och sedan drog vi till lundagård och såg massa fyrverkerier och pussades och hoppade och dansade på tolvslaget. sen stack jag hem och sov (skönt). osv.

nu ska jag sticka iväg till linnea för att ha en efterlängtar sleepover med bad i deras pool, bastu, hemmaspa, ally-tittande, maffande osv osv SÅ BRA START PÅ ÅRET.
ville bara säga puss och kram och att jag ska göra en årsresumée lite senare.

FET KRAM
ps. vad gjorde ni på nyår? vad har ni för nyårslöften? vad har ni för förväntningar? jättnyfiken! d.s.

2 kommentarer:

  1. låter som en trevlig nyår! jag firade det med en middag med min kompis och sedan glee-tittande till tolvslaget, sen cyklade hon hem och jag gick och la mig. Jag önskade jag hade några bra nyårslöften men ett sundare liv och vara mer social kanske är en början.

    SvaraRadera
    Svar
    1. låter mysigt! absolut, tycker det låter toppen :)

      Radera

skriv nåt fint så blir jag sockerdrickeglad