lördag 19 januari 2013

I'm wrapped in sheets of milky winter disorder



åh, svalor, det finaste som finns kanske. massa bilder från förra och förrförra våren/sommaren. åh.

ville mest berätta för er att idag är en bra och fin dag, och det är faktiskt inte bara för att jag har mina hörlurar i nu och denna (klickaklickaklicka för detta är det som får mitt hjärta att hamra och själen att sucka) listan på, utan för att det faktiskt har varit det. det har varit stan med ellinor och fynd och secondhand och fika och vinterbad och familjemys och ny tv och ny soffa och musik och semlor och pizza och nu ska jag inte sova hela natten tills imorgon då vi ska åka skridskor.

3 kommentarer:

  1. åh en riktigt så där lycklig-i-magen-dag! det är det bästa som finns! :D

    SvaraRadera
  2. Tävling! Vinn ett valfritt smycke från den populära affären ,modekungen, tävla nu på min blogg , var gärna med <3 ! http://mohammedis.se

    SvaraRadera

skriv nåt fint så blir jag sockerdrickeglad