måndag 14 januari 2013

we are a secret

idag har jag på mig pappas gosiga gamla tjocktröja som det står "lunds universitet" på. och en prickig plisserad kjol, och en vit rosett i håret. känner mig mysig och fin och typ fem år gammal, hihi.
idag var en sån dag där vi skrattade massvis i matsalen, lyssnade på grymma tal av grymma klasskamrater, tränade arabiska och räknade kvardatrotsmatematik och slutade ganska tidigt.

för övrigt är jag så fruktansvärt trött på vardagen och verkligheten och visionen av att allt äger. för allt suger (nä men). jag har en sån abnorm längtan efter att få vara fri, att få uppleva saker, att få dra ut på äventyr, gå vilse, hitta mig själv, få leva. 
det värker i bröstet så mycket jag längtar efter att få leva på riktigt.

nu ska jag dricka te och se på tv och plugga, fred ut boys.


2 kommentarer:

skriv nåt fint så blir jag sockerdrickeglad