onsdag 24 april 2013

och fast du gjort allt som man ska, du är artig, du är glad, och du har tränat bort din dumma dialekt

ett par klädval från de senaste två veckorna typ. bortse från att jag är fruktansvärt ful på majoriteten. öh. hade gjort massa gifar också men alla är borta så ja. och det är fortfarande så himla mycket jag vill visa som jag haft för mig, men varken picasa eller photoshop vill samarbeta på respektive dator (vi har atm två stycken för att den gamla är väldigt döende, liksom nio på en skala av tio, och den nya är så förvirrande och omöjlig att lära sig. suck). men ska väl actually försöka lösa det där och visa massa aprilbestyr.

(jag tror att jag är väldigt glad just nu. för det börjar verkligen bli vår. och det är som att allting som legat där inuti och skavt följer med ut i mina andetag som omärkligt kondenserar i aprilhimlen, och allt som dött inom mig under hösten och vintern, återupplivas liksom blommorna, solen och knopparna. det är fint.)

puss

2 kommentarer:

skriv nåt fint så blir jag sockerdrickeglad