söndag 30 juni 2013

fjärilarna på väggen viskar om stadsljusen och nattkyssarna

Oj, hoppsan vad länge sen det var. Är sällan hemma, har sällan internet, har sällan photoshop eller picasa och sällan tid. vilket är bra. liksom sommarlov. men här är en liten bild på min söta lillebror från familjens lilla utflykt (kanske ni får höra mer om sen).

just nu handlar det väl mest om sommarstugor, deeptalks mitt i nätterna, kompishäng, sommarregn, loppisar och hyperventilation pga i övermorgon ska jag se all time low och green day (iiiih).

puss, vi hörs snart igen!
(allt är relativt, kåmpis)

2 kommentarer:

  1. Hejselivejs, förlåt att jag är så långsam :3 Här har du min mailadress: d_ontcare@hotmail.com. Sommarkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, det är lugnt! Mejlar dig då, kraaam

      Radera

skriv nåt fint så blir jag sockerdrickeglad