onsdag 3 april 2013

jag var ingen, du var aprilhimlen


idag hängde jag med ellen. det var awesome, såklart. hon har rumphaka, och är apsöt när hon skrattar.

längst inne, i ett eget litet rum satt vi, på ett gosigt café. det fanns fina stolar och sol, det var mysigt. och så fanns det läsk och dammsugare, och tavlor på ledsna barn och fiskaregubbar. massa najs.
posarN. men sen vid fem-tiden for jag hem och det var jättefin kvällshimmel.
också dagens inköp såklart. en lp med bästa bob dylan, och en med väldigt bra ebba grön.

har haft en fabulös dag faktiskt, med håkans röst i hörlurarna och vårsolen i ögonen genom allt härligt.

gosekram

3 kommentarer:

  1. förmodligen världens äckligaste hår </////3

    SvaraRadera
    Svar
    1. förmodligen världens finaste hår!!!!!!!

      Radera
  2. Var gärna med i min tävling! :) Ingen blogg behövs så sprid den gärna till nära och kära :)

    http://snorptorpan.bloggplatsen.se/2013/03/25/9621708-tavling-vinn-ett-smycke/

    SvaraRadera

skriv nåt fint så blir jag sockerdrickeglad